Brukerstøtte

Brukerstøtte

Spørsmål, bekymringer eller kommentarer?

Vårt dedikerte supportteam sitter side om side med de som utvikler produktene våre - klare til å svare på alle dine spørsmål eller utfordringer. Du kan også gjerne bla gjennom våre nyttige ressurser og lenker til vanlige emner.

Barn som bruker en Tobii Dynavox hjelpeteknologi med kommunikasjonsapp

Produktstøtte

Finn veiledning og informasjon om din enhet eller programvare.

Få støtte >


Mann som bruker en Tobii Dynavox SGD med ASK-programvare

Støtteartikler

Søk i vår database med vanlige spørsmål (FAQ) for svar om mange av våre produkter og tjenester.

Les mer >


Kvinner diskuterer fordelene med forskjellige Tobii Dynavox-enheter

Våre partnere

Ta kontakt med våre partnere i ditt marked for å få hjelp til å velge den riktige enheten for deg.

Lær mer >

Tobii Dynavox warranty icon

Garantier

Tobii Dynavox repair icon

Produktreparasjon

Tobii Dynavox software licenses icon

Programvarelisenser

Tobii Dynavox læringshub

Opplæring

Oppdag våre opplæringsressurser og kurs/arrangementer på stedet eller digitalt, ledet av eksperter innen et bredt spekter av emner.


Hva er øyestyring?

Lær hvordan øyestyring fungerer og hvorfor det er en så livsforvandlende form for hjelpemiddelteknologi.

Jente som bruker Tobii Dynavox talegenererende enhet for å få tilgang til kommunikasjonsprogramvare med øynene.

Barn som kommuniserer med moren sin gjennom Tobii Dynavox Indi-berøringsenheten

Hva er ASK?

Lær det grunnleggende om alternativ og supplerende kommunikasjon eller utvid din eksisterende kunnskap.